Marzipan Web
Marzipan Web este o platformă folosită de nu mai puțin de 80% dintre instituțiile financiar-bancare din Germania.
Acest produs a fost dezvoltat de msgGillardon și este departe ceea ce noi am numi un proiect clasic. Prima versiune a platformei era accesibilă în variantă desktop, dar, cu timpul a apărut nevoia de a dezvolta versiunea actuală, Marzipan Web.
După prima lansare a produsului, prin intermediul unor parteneriate strategice, am reușit să atragem tot mai mulți clienți Enterprise. Nevoile acestora au fost dintre cele mai diverse, de la realizarea unor calcule de credite, depozite, refinanțări sau a diferitelor costuri, la gestionarea acestora. Utilizatorii platformei sunt organizați în mai multe grupuri, cu diferite roluri; aici, creditele și depozitele trec prin diferite procese de aprobare și pot fi printate. Marzipan Web poate comunica și cu alte aplicații cu ajutorul unor servicii web, platforma fiind ușor de integrată într-un sistem mai complex de instrumente de calcul și validare.
Încă din anul 2009, de când am început activitatea pe acest proiect în Cluj, apar mereu cerințe noi, care ne motivează în permanență să acumulăm cunoștințe specifice domeniului financiar-bancar. Începând cu acest an, Marzipan Web este accesibil prin platforme noi—SAP, Salesforce, AWS. Toți acești factori ne ajută să ne menținem competitivi pe piață.
Echipa locală, formată din specialiști și experți, se implică în dezvoltarea și testarea de componente Front-End și Back-End, focusându-se pe dezvoltarea cunoștințelor tehnice și de business, deopotrivă. Odată cu progresul tehnologic, ne-am adaptat și noi trendurilor, folosind framework-uri noi, precum Java 11, dar și concepte noi, ca de exemplu Domain-Driven Design.
Detalii Proiect
- Java 8, JavaEE, Spring, Hibernate, BIRT și diverse framework-uri interne
- Eclipse, Mercurial, Sonar, Jira, Teste Fit, Selenium.
Salesforce Project
Unul dintre cei mai mari jucători din industria auto din Germania pentru care echipa msg a construit o suită de soluții ca platformă pentru inovație, la scară internațională.
Parteneriatul își găsește originea în inițiativa clientului, numită “Future Sales and Services”, al cărei obiectiv era dezvoltarea unei platforme CRM pentru dealership-uri proprii. În prezent, produsul este folosit inclusiv de către oficiile de reprezentanță ale clientului, numărând nu mai puțin de 400 de companii, din 7 țări care folosesc această aplicație în procesul de vânzare al mașinilor. Scopul clientului este de a atinge 1000 de companii în Europa, fapt care presupune un mare grad de flexibilitate în ceea ce privește configurarea aplicației—atât limba, cât și integrarea cu alte sisteme diferite sunt esențiale.
Proiectul a demarat la începutul anului 2018, continuând să crească în permanență ca diversitate în roluri, dimensiune a echipei și, mai ales, în termeni de complexitate a serviciilor. Dacă la începutul proiectului echipa din România număra doar 3 colegi, în ultimul an am ajuns la 17, însumând 65 de experți tehnici în msg Group.
Dobândirea expertizei în Salesforce a echipei msg România fost accelerată odată cu acest proiect. Situațiile și cerințele, care intervin de la un ciclu de release la altul, au influențat dezvoltarea echipei de Salesforce, de altfel susținută și prin dobândirea certificărilor de specialitate și prin participarea la training-uri de profil.
Detalii Proiect
- Salesforce, Java