Salesforce Project
Unul dintre cei mai mari jucători din industria auto din Germania pentru care echipa msg a construit o suită de soluții ca platformă pentru inovație, la scară internațională.
Parteneriatul își găsește originea în inițiativa clientului, numită “Future Sales and Services”, al cărei obiectiv era dezvoltarea unei platforme CRM pentru dealership-uri proprii. În prezent, produsul este folosit inclusiv de către oficiile de reprezentanță ale clientului, numărând nu mai puțin de 400 de companii, din 7 țări care folosesc această aplicație în procesul de vânzare al mașinilor. Scopul clientului este de a atinge 1000 de companii în Europa, fapt care presupune un mare grad de flexibilitate în ceea ce privește configurarea aplicației—atât limba, cât și integrarea cu alte sisteme diferite sunt esențiale.
Proiectul a demarat la începutul anului 2018, continuând să crească în permanență ca diversitate în roluri, dimensiune a echipei și, mai ales, în termeni de complexitate a serviciilor. Dacă la începutul proiectului echipa din România număra doar 3 colegi, în ultimul an am ajuns la 17, însumând 65 de experți tehnici în msg Group.
Dobândirea expertizei în Salesforce a echipei msg România fost accelerată odată cu acest proiect. Situațiile și cerințele, care intervin de la un ciclu de release la altul, au influențat dezvoltarea echipei de Salesforce, de altfel susținută și prin dobândirea certificărilor de specialitate și prin participarea la training-uri de profil.
Detalii Proiect
- Salesforce, Java